До уваги Абонентів !!!
ПП Телевізійний кабельний центр рекомендує сплачувати кошти не пізніше 25 числа за наступний місяць.
Роз'яснення | Показать> |
---|---|
Кошти з рахунка користувача списуються системой кожного 1-го числа за поточний місяць. Якщо на рахунку користувача недостатньо коштів – послуга надана не буде. Період таріфікації 30 днів (1 місяць, з 1 по 1 число місяця). З моменту поповнення рахунку послуга буде автоматично підключена і активована. Послуга доступу до мережі інтернет безлімітна. Якщо не було заявки про призупинення послуги абонплата буде нараховуватись. |
Приклади | Показать> |
---|---|
У користувача на рахунку 0 грн. Послуга буде надана до кінця поточного міясця. У користувача -130 грн (мінус). Послуга надана не буде. У користувача 65 грн (Абонплата 65 грн). Послуга буде надана до кінця поточного місяця і наступного місяця. |
Реквізіти для оплати:
ОщадБанк (термін зарахування 3 БАНКІВСЬКИ РОБОЧІ дні) | Показать> |
---|---|
Отримувач ПП “Телевізійний Кабельний Центр” Банк: Філія – Одеське обласне управління ВАТ “Ощадбанк” МФО банку: 328845 Поточний рахунок: 26005301012597 КПО: 31336650 Призначення платежу: За інтернет;Адреса;ФІО |
ПриватБанк (термін зарахування інтернет - миттєво, Каб.ТВ - 1 день | Показать> |
---|---|
ВНИМАНИЕ!!! При оплате услуги ИНТЕРНЕТ в кассах, терминалах или через Приват24 нужно называть не адрес и фамилию, а свой персональный “Платежный ID”, каждый абонент может посмотреть его в личном кабинете! Так же снижена комиссия на оплату услуги Кабельного ТВ в ПриватБанк:
ВНИМАНИЕ!!! При оплате в терминалах, Приват24 ПриватБанка за услугу Кабельное ТВ так же нужно знать свой Лицевой счет, его так же можно посмотреть в личном кабинете в разделе Кабельное ТВ. В Приват24 это выглядит следующим образом (поиск по ОКПО предприятия 31336650 или по названию: Телевізійний Кабельний Центр): |
Сервіс оплати LiqPay (термін поповнення - упродовж 1 дня) | Показать> |
---|---|
До уваги абонентів! з 15.03.2016 доступен ще один спосіб поповнення інтернет рахунку за допомогою сервіса LiqPay. В особистому кабінеті оберіть меню “Пополнить интернет”. Оберіть потрібну сумму та уведіть реквізити Вашої Банковської карти. Поповнення рахунку відбудеться протягом 1 дня (часто – миттєво). |
FAQ (Найчастіші питання) | Показать> |
---|---|
1. П. Де я можу сплатити за послугу доступа в мережу інтернет ? 1. В. Ви можете сплатити у будь-якому банку м. Котовська або у будь-якому банку України. ПП ТКЦ рекомендує ВАТ Ощадбанк. Комісія у ВАТ Ощадбанк складає 0 грн.
2. П. Я тількі що сплатив за інтернет у банку, чому послуга неактивна ? 2. В. Банківська операція триває 3 робочі дні. Через 3 дні послуга буде активована. Намагайтесь сплачувати завчасно.
3. П. Де я можу контролювати оплати за послугу ? 3. В. Ви можете користуватись послугою “Кабінет користувача”. Там є меню Ваши оплати, стан рахунку, данні про користувача.
4. П. Чому на рахунку -105 грн (минус 105 грн). Абонплата 35 грн/міс ? 4. В. Згідно Договора п. 3.2.5 споживач має право подати заявку у письмовій формі про призупинення послуги строком від 1 місяця. Якщо такої заявки не було абонплата продовжує нараховуватись. Для активації послуги необхідно сплатити заборгованнісь (105 грн), а також сплатити передплату за послугу 35 грн. Після цього послуга буде активована.
5. П. Де я можу подивитися за який місяць я заплатив ? 5. В. Особистий рахунок користувача не має звітнього періоду (за який місяць). Користувач сплачує на рахунок кошти. При наявності коштів послуга буде надана. При відсутності коштів послуга не надаватиметься. (аналог — мобільний телефон. Ви поповнююте рахунок і користуєтесь. Там також немає терміну “за який місяць”)
6. П. Чому я заплатив 03.05.2013, а у Кабінеті користувача дата оплати 06.05.2013 ? 6. В. Банк надає інформацію упродовж 3-х робочих днів. Дата може відрізнятись на декілька днів від моменту оплати. Не відтягуйте оплату на останні дні місяця. |