Проблеми підключення

Для того щоб перевірити підключення на стороні абонента, необхідно зробити наступні кроки:

1 і 2 пункт можна не перевіряти, за умови, що відкриваються локальні мережеві ресурси (наприклад сайт http://kotovsk.od.ua/ у браузері )

1) Перевірити чи підключений мережний кабель і світиться індикатор на мережній платі

( на дуже старих мережних платах індикатор може бути відсутнім)

2) Перевірити коректно встановлена мережа, чи не відключена вона в диспетчері пристроїв  . На робочій мережній не повинно бути будь-яких значків , якось питання , знаки оклику , стрілочки вниз , хрестики )


3) Перевірити чи отримує комп’ютер необхідні налаштування мережі

( Провідник – Панель керування – Мережеві підключення) .

Типові установки такі:   (IP буде у всіх різний 192.168.*.* )


4) Перевірити стан програми для авторизації та її налаштування (програма називається InetAccess , значок ярлика у вигляді ключика , докладну інструкцію див. у «Інструкція з налаштування Інтернету в локальній мережі ТКС.doc») )

5)Тимчасово відключити будь-які фаєрволи, антивірусні пакети, для визначення чи не блокують вони програму для авторизації. За необхідності створити правило-виключення для цієї програми .

6) Перевірити не заражений комп’ютер троянськими або вірусними програмами ,

деякі з них порушують нормальну роботу як комп’ютера, так і мережевих програм .

7) Якщо всі вищезгадані дії не допомогли , тоді потрібно звернутися до нашого офісу за телефоном 2-47-75 з описом проблеми .

 

Перевірка мережної плати

Для того щоб перевірити чи увімкнена Ваша мережна плата, необхідно запустити диспетчер пристроїв. Зробити це можна двома шляхами :

  1. 1. Натиснувши Win+Break – Обладнання ( вкладка ) – Диспетчер пристроїв
  2. Для тих, хто з клавішами не дружить, є більш довгий варіант
    Пуск – Панель Управління – Система – Обладнання ( вкладка ) – Диспетчер пристроїв

Тепер подивимося по пунктах ( окремі пункти можуть виглядати інакше у зв’язку з різними параметрами оформлення Windows ) :

1) Пуск

 

2 )Панель Управління

3) Система

4) Обладнання

5) Диспетчер пристроїв

Тепер дивимося чи на нашій мережевий стрілки вниз або хрестика (залежить від теми Windows). Якщо є значить пристрій вимкнено. У такому разі натискаємо праву кнопку миші і вибираємо пункт задіяти.

6 ) Перевіряємо мережеве з’єднання ( Провідник – Панель Управління – Мережеві підключення) Дивимося, щоб стан не вимкнувся.

7)Додаткову перевірку ( за умови коректних налаштувань мережі ) можна виконати за допомогою службової команди ping . Натисніть Пуск – виконати – наберіть цю команду + ОК

Якщо немає втрачених пакетів (рядки перевищено інтервал очікування), то мережа працює нормально.