Для того щоб перевірити підключення на стороні абонента, необхідно зробити наступні кроки:
1 і 2 пункт можна не перевіряти, за умови, що відкриваються локальні мережеві ресурси (наприклад сайт http://kotovsk.od.ua/ у браузері )
1) Перевірити чи підключений мережний кабель і світиться індикатор на мережній платі
( на дуже старих мережних платах індикатор може бути відсутнім)
2) Перевірити коректно встановлена мережа, чи не відключена вона в диспетчері пристроїв . На робочій мережній не повинно бути будь-яких значків , якось питання , знаки оклику , стрілочки вниз , хрестики )
3) Перевірити чи отримує комп’ютер необхідні налаштування мережі
( Провідник – Панель керування – Мережеві підключення) .
Типові установки такі: (IP буде у всіх різний 192.168.*.* )
4) Перевірити стан програми для авторизації та її налаштування (програма називається InetAccess , значок ярлика у вигляді ключика , докладну інструкцію див. у «Інструкція з налаштування Інтернету в локальній мережі ТКС.doc») )
5)Тимчасово відключити будь-які фаєрволи, антивірусні пакети, для визначення чи не блокують вони програму для авторизації. За необхідності створити правило-виключення для цієї програми .
6) Перевірити не заражений комп’ютер троянськими або вірусними програмами ,
деякі з них порушують нормальну роботу як комп’ютера, так і мережевих програм .
7) Якщо всі вищезгадані дії не допомогли , тоді потрібно звернутися до нашого офісу за телефоном 2-47-75 з описом проблеми .
Перевірка мережної плати
Для того щоб перевірити чи увімкнена Ваша мережна плата, необхідно запустити диспетчер пристроїв. Зробити це можна двома шляхами :
- 1. Натиснувши Win+Break – Обладнання ( вкладка ) – Диспетчер пристроїв
- Для тих, хто з клавішами не дружить, є більш довгий варіант
Пуск – Панель Управління – Система – Обладнання ( вкладка ) – Диспетчер пристроїв
Тепер подивимося по пунктах ( окремі пункти можуть виглядати інакше у зв’язку з різними параметрами оформлення Windows ) :
1) Пуск
2 )Панель Управління
3) Система
4) Обладнання
5) Диспетчер пристроїв
Тепер дивимося чи на нашій мережевий стрілки вниз або хрестика (залежить від теми Windows). Якщо є значить пристрій вимкнено. У такому разі натискаємо праву кнопку миші і вибираємо пункт задіяти.
6 ) Перевіряємо мережеве з’єднання ( Провідник – Панель Управління – Мережеві підключення) Дивимося, щоб стан не вимкнувся.
7)Додаткову перевірку ( за умови коректних налаштувань мережі ) можна виконати за допомогою службової команди ping . Натисніть Пуск – виконати – наберіть цю команду + ОК
Якщо немає втрачених пакетів (рядки перевищено інтервал очікування), то мережа працює нормально.